Milli atıcılar, Hırvatistan'da düzenlenecek Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda madalya mücadelesi verecek.Türkiye Atıcılık Federasyonunun açıklamasına göre Osijek kentindeki organizasyonda yarışmalar, 8-17 Mayıs tarihlerinde yapılacak.Büyükler ve gençler kategorilerinde gerçekleştirilecek şampiyonada milli sporcular, müsabakalarını 14 Mayıs'ta tamamlayacak.Türkiye'yi şampiyonada temsil edecek atıcılar şunlar:Şevval İlayda Tarhan, Mert Nalbant, Zeynep Yıldız, Halil İbrahim Öztürk, İsmail Keleş, Buğra Selimzade, Murat Kılıç, Sertaç Yıldırım, Aydın Güçlü, Fahrettin Er, İrem Denktaş.
SPOR
Yayınlanma: 05 Mayıs 2026 - 08:53
Güncelleme: 05 Mayıs 2026 - 08:56
Milli atıcılar, Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda mücadele edecek
Milli atıcılar, Hırvatistan'da düzenlenecek Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda madalya mücadelesi verecek
SPOR
05 Mayıs 2026 - 08:53
Güncelleme: 05 Mayıs 2026 - 08:56
İlginizi Çekebilir

















































