Başkentray'ın hizmete açılması töreninde konuşan Başbakan Binali Yıldırım, Hayal edilemeyen hedefleri birer birer gerçeğe dönüştürüyoruz. Başkentray 1 milyar 227 milyon liraya mal oldu. Artık Ankara Yüksek Hızlı Trenin başkenti haline geldi. Açılışını yaptığımız Başkentray yarım milyondan fazla Ankaralı'ya hizmet edecek. Vatandaşlarımızın burnu bile kanamaması için bu projeyi yaparken hiçbir fedakarlıktan kaçınmadık. Her şey Ankara için sizler için diye konuştu. 20 ayda bu projeyi tamamladık diyen Yıldırım'ın konuşmasının satır başları şöyle:Bürokrasinin tipik örneğini gördük. 2012'de ihalesi yapıldı. Mahkemesi 36 ay sürdü. Bitimi 20 ay sürdü. Vatandaşın hayatını kolaylaştıracak işlerde herkesin daha duyarlı olması lazım. Millet ve kamu menfaati gözetilmeli. Başkentray yarım milyondan fazla Ankaralıya hizmet verecek. Burdan sincana kadar gittiğinizde ya alttan, ya üstten geçeceksiniz. Raydan geçmeyeceksiniz. İnsan hayatına verdiğimiz önemin göstergesi. Biz bunları insanı yücelt ki devlet yaşasın inancıyla yapıyoruz. Hizmetler saymakla bitmiyor. Heyecanla Cumhurbaşkanımızı bekliyorsunuz. Sözlerimi burada noktalıyorum. Güle güle seyahat etmenizi diliyorum. Ulaştırma Bakanı başta olmak üzere tüm ekibe teşekkür ediyorum. Yüklenici firma Kolin İnşaat'a da teşekkür ediyorum. Mucize sürede bitirdiler. Miraç Kandili'nizi de şimdiden tebrik ediyorum.
EKONOMİ
Yayınlanma: 12 Nisan 2018 - 22:03
Başbakan Binali Yıldırım: Başkentray günde 500 binden fazla Ankaralıya hizmet verecek
Başkentray hizmete giriyor. Açılış töreninde konuşan Başbakan Binali Yıldırım "Ankara artık yüksek hızlı trenin başkenti haline geldi. 500 binden fazla kişiye hizmet verecek" dedi.
EKONOMİ
12 Nisan 2018 - 22:03














































